Jak wzmocnić mięśnie Kegla oraz erekcję?

Ogromny wpływ mięśni Kegla

Kondycja mięśni właśnie Kegla ma bardzo duży wpływ na seksualną sprawność. Okazuje się, że nie dotyczy to tylko i wyłącznie kobiet, ale również mężczyzn. Panowie bardzo często sobie nie zdają sprawy, że erekcja osłabiona ma związek z mięśniami osłabionymi właśnie dna miednicy. Ćwiczenia proste tymczasem pozwalają wzmocnić erekcję, intensywniej przeżyć orgazm jak i także kontrolować wytrysk. Wiele osób uważa, że mięśnie Kegla wyłącznie mają kobiety i to właśnie one powinny je ćwiczyć. Nic jednak bardziej mylnego. Panowie mają również mięśnie Kegla. Powinni się zająć ich ćwiczeniem. Szczególnie gdy zależy im na zwiększeniu doznań seksualnych. Poświęcić warto trochę czasu na to, aby poznać swoje własne ciało. Okazuje się, że wyćwiczone mięśnie Kegla wzmacniają znacznie jak i także wydłużają erekcję. Do tego opóźniają wytrysk oraz gwarantuję przeżywanie intensywniejsze orgazmu.

Jak mężczyzna coś wymyślił dla kobiet?

Ćwiczenia mięśni, które właśnie otaczają ujście moczowej cewki, odbytnicy jak i także od dołu podtrzymują brzuszną jamę. Arnold Kegel zainspirował się technikami starymi i upowszechnił mięśnie Kegla. Kegel opracował cały zestaw rehabilitacyjnych ćwiczeń dla wszystkich pacjentek z niewydolnością pęcherza bezpośrednio po porodzie. Bowiem doszedł do wniosku, że jeżeli pacjentki ćwiczyć będą swój zwieracz będą w stanie mimowolnym mikcji uniknąć. Przy okazji trening regularny wpłynie na odbiór intensywniejszy bodźców podczas penetracji oraz stymulację samodzielną łechtaczki wewnętrznej. Po czasie cię okazało, że mięśnie Kegla to nie element anatomii kobiet, a także mają je mężczyźni. Mięśnie męskie Kegla są zbudowane z poprzecznie prążkowanej tkanki. Biegną one od ogonowej kości do kości łonowej oraz oplatają całą podstawę penisa.

Na czym polegają ćwiczenia mięśni Kegla?

Jeśli chodzi o ćwiczenia mięśni Kegla powinniśmy zwrócić uwagę na regularność, regularność i jeszcze raz regularność. Sekret mięśni wyćwiczonych Kegla tkwi właśnie w stosowaniu regularnym. Można to zrobić w absolutnie każdej chwili. Podobnie jak u kobiet, to ćwiczenia te polegają na rozkurczaniu oraz kurczeniu się mięśni. Wielu mężczyzn się zastanawia nad tym jak się ćwiczy mięśnie Kegla? Zanim zacznie się ćwiczenia, to dokładnie należy zlokalizować mięśnie Kegla. Zrobić to możemy poprzez zaciśnięcie mięśni podczas oddawania moczu. Jeżeli się uda powstrzymać strumie, to udało się nam wskazane mięśnie uaktywnić. Można zlokalizować je również, gdy podczas erekcji mężczyzna penisem porusza czy też spróbuje palcami wyczuć.

Przykłady ćwiczeń mięśni Kegla

Mięśnie męskie Kegla wyczuć można podczas oddawania moczu. Jednak nie powinno się ich ćwiczyć w takich właśnie okolicznościach. Grozi to bowiem zapaleniem moczowego pęcherza. Musimy pamiętać, aby podczas ćwiczeń mięśni Kegla rozluźnić brzuch oraz wszystkie mięśnie znajdujące się wokół odbytu. W trakcie ćwiczeń na pewno powinniśmy kontrolować oddech. Robimy wydech i na pięć sekund należy zaciskać mięśnie. Później występuje wdech i rozluźnienie mięśni Kegla przez pięć sekund. Podczas jeden sesji powinniśmy wykonać dziesięć do dwudziestu powtórzeń. Kurczenie wykonuje się z czasem dziesięciu sekund. Możemy wykonywać trzy serie po dokładnie dziesięć powtórzeń. Trening powtarza się cztery razy na dzień. Metoda inna to szybkie skurcze. Skurcz trwa dziesięć sekund, a piętnaście sekund trwa rozkurczenie. Pierwsze efekty są widoczne już po mniej więcej dwóch do maksymalnie czterech tygodniach ćwiczeń codziennych.

Gadżety do ćwiczeń mięśni Kegla

W ćwiczeniach mięśni Kegla u mężczyzn bardzo pomocne są gadżety specjalne. Świetne są kulki Be Balls. Działają one mniej więcej tak jak kulki gejszy u kobiet. Panowie kulki wkładają do wnętrza odbytu. Kulki odpowiadają za wzmocnienie mięśni Kegla i stymuluje kurczenie oraz rozkurczenie. Zaciskanie mięśni w sposób naturalny następuje, a nie w sposób nerwowy. W sklepach z erotycznymi gadżetami znajdziemy specjalne analne korki dla panów. Ich noszenie naprawdę świetnie trenuje mięśnie Kegla. Im akcesoria są dłuższe, tym jest bardziej stymulowany gruczoł prostaty. Gadżety, które wspomagają ćwiczenia mięśni męskich Kegla nosić można:

  • w trakcie biegania,
  • podczas spacerów,
  • podczas ćwiczeń na siłowni,
  • podczas jazdy na rowerze.

Pamiętać jednak warto, że nie należy z czasem ich stosowania przesadzać. Dziennie trzy godziny jest granicą górną ich używania. Kulki oraz korki wykonane są z medycznego silikonu. Umożliwia to utrzymanie gadżetów w czystości prawidłowej. Do sprawnego założenia użyć najlepiej należy lubrykantów, które są na bazie wody. Nie musimy obawia się, że kulki się dostaną do środka odbytu. Przed tym chroni blokada specjalna, która w ogóle nie przeszkadza w codziennych czynnościach. Musimy pamiętać, że u panów niektórych korki oraz kulki mogą podniecenie wywoływać. Oczywiście wielu mężczyzn wspomaga powrót do sprawności środkami na potencję. Najpopularniejsze to Viagra czy też Kamagra. U wielu mężczyzn stawia się na pierwszym planie właśnie lek Kamagra. Co jak co, ale chodzi o to, że Kamagra jest dużo, dużo tańsza.

Tekst napisany na podstawie https://www.aptekakamagra.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *